الگوریتم جدید گوگل دشمن شماره یک سایت های کپی کننده



Image result for ‫الگوریتم جدید گوگل دشمن شماره یک سایت های کپی کننده‬‎



لینک‌سازی
لینک‌سازی به فعالیت‌هایی گفته می‌شود که باعث می‌شود، سایت‌های دیگر به سایت ما لینک بدهند. البته هر لینکی باارزش نیست. بهتر است سعی کنیم از سایت‌هایی لینک بگیریم که PageRank بالایی داشته باشند. پیج‌رنک عددی بین ۱ تا ۱۰ است که توسط گوگل به سایت‌ها نسبت داده می‌‌شود. معمولا سایت‌هایی که پیج‌رنک آنها ۴ یا بالاتر است ارزش آنرا دارد که از آنها لینک بگیریم. برای دیدن پیج‌رنک یک سایت می‌توان از سایت www.prchecker.info استفاده کرد.

نکته مهم در لینک‌سازی آن است که کدام کلمه یا عبارت به سایت شما لینک شده است. مثلا اگر سایتی با عبارت «آموزش بازاریابی» به سایت شما لینک بدهد بر کلیدواژه «آموزش بازاریابی» تاثیر مستقیمی  می‌گذارد. گاهی می‌بینیم لینک بر کلمات کم‌ارزش قرار داده می‌شود. مثلا نوشته می‌شود: برای شرکت در دوره رایگان بازاریابی اینجا را کلیک کنید. لینکی که به سایت داده می‌شود بر کلمه «اینجا» قرار گرفته است که ارزشی برای سایت ندارد.

بهینه‌سازی سایت کاری مداوم است
بسیاری از دارندگان سایت فکر می‌کنند بهینه‌سازی کاری مقطعی است و اگر یکبار سایت بهینه شود برای همیشه در اولین نتایج جستجوی گوگل خواهند بود. این موضوع حقیقت ندارد. برای حفظ رتبه خوب در نتایج جستجو به‌طور مرتب باید بر سه حوزه مهمی که اشاره شده کار کنیم. محتوای ارزشمند و جدید به سایت اضافه کنیم. به‌ دنبال ساختن لینک از سایت‌های معتبر به سایتمان باشیم و کاربران را تشویق کنیم تا تعامل بیشتری با سایت داشته باشند و در ساخته شدن محتویات سایت سهم داشته باشند.




الگوریتم پاندا ویرایش جدیدی از الگوریتم جستجوی گوگل به شمار نمی آید بلکه در اصل پاندا برای منظم کردن نتایج جستجو، حذف اسپم ها و سایت های دارای محتوای قدیمی و یا کپی برداری شده (Content Farm) مورد استفاده قرار می گیرد.

افرادی که در مسئله بهینه سازی وب سایت (سئو) برای موتور های جستجوگر تخصص دارند شاهد تغییرات چشمگیر رتبه سایت های مختلف شده اند.
سایت هایی که تا دیروز رتبه 1 در جستجوی گوگل را داشته اند هم اکنون در نتایج گوگل دیده نمی شوند تمام این سیاست ها به خاطر ضعف گوگل در جستجو ها بود.