پرتال مشتریان و اهمیت آن



Image result for ‫پرتال مشتریان و اهمیت آن‬‎
تعامل و ارتباط با مشتریان، در سال‌‌های اخیر، تحت تأثیر توسعه روزافزون فناوری‌‌های اطلاعاتی به‌شکلی بنیادین متحول شده است. خدمات پس از فروش و پشتیبانی نیز از این تغییرات بی‌بهره نبوده‌‌اند


 کانال‌‌های ارائه خدمات 

 کانال‌‌های ارائه خدمات به مشتریان که در گذشته محدود به ارتباطات حضوری و تلفن بودند، امروزه به شکل آنلاین در بستر اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و موبایل درآمده است.

 وب سایت

 اگر وب سایت خود را بهترین و اصلی ترین محصول خودتان تلقی می کنید و باور دارید که خوانندگان وب سایت شما مشتریانتان هستند


کمتر از ۵۰ درصد خدمات مورد نیاز مشتریان از کانال‌‌های سنتی مانند تلفن ارائه می‌‌شود و بیش از ۵۰ درصد این درخواست‌ها، از طریق پرتال، صفحات وب یا ایمیل اعلام می‌‌شوند

 بهینه‌‌کاوی انستیتو

 گزارش بهینه‌‌کاوی انستیتو سرویس دسک  نیز نشان می‌‌دهد در ۵ سال گذشته، بیش از ۹۰% مشتریان جامعه مورد مطالعه از صنایع مختلف، کانال ایمیل و صفحات وب در قالب پرتال‌های مشتریان را برای دریافت خدمت انتخاب کرده اند


پی سی وب هاست



http://p30webhost.com